Jag blir så otroligt glad när mobilen ringer eller plingar till av ett sms. För den senaste tiden så har hästfolket kontaktat mig om allt möjligt. Hästar och ponnyer som är till salu eller folk som letar. Jag har flertalet gånger fått vara med och hjälpt till vid löshoppningar som en riktig treårstestdomare varit med på. Idag har jag blivit kontaktad angående två olika saker, det första handlade om en ponny jag red och tävlade några gånger och det andra var ett erbjudande om att hjälpa till vid riktiga treårstestet!
Tyvärr fick jag tacka nej till sistnämnda på grund av tävling själv men ändå :)
 
Bara grejen om att människor förmedlar mitt nummer och rekommenderar mig gör mig lite sådär löjligt lycklig!
Kontakter är det viktigaste oavsett. Att jag dessutom älskar att prata i telefonen och få kontakt med nya människor är ju bara lite av hela grejen :)
 
Tänk om man kunde tjäna pengar genom att prata i mobilen och bara förmedla hästar och fixa folk överallt. Då skulle det definitivt nog vara mitt drömyrke!
 
 

Kommentera

Publiceras ej