Hela livet är en enda röra och jag har hamnat i en svacka i min mentala bergochdalbana.
Tror dessutom jag ska förbjuda att ringa och smsa min mobil (det är ju dyrt)
Ibland undrar jag om folk pga min hårfärg tror att jag är efterbliven?
jag har kanske inte MVG i alla ämnen i skolan men inte fan har jag IG i ett enda ämne heller.
åh jag är bara så less på allt och undrar just bara idag varför jag fortsätter kämpa, de flesta dagar är bra men när väl de dåliga kommer är det som att få ett slag i magen. Inte heller sover jag om nätterna och somliga dagar häckar jag mest hemma i mitt kök med dator och musik.  Antar att jag inte kommer sova bra på en vecka heller så det är väl kanske läge att ha en lugnare vecka.
 
Om jag ändå kunnat gifta mig med Charleman och leva resten av mitt liv med honom, då hade jag minsann aldrig behövt känna mig osäker på mig själv. Att vara kär är inte bara en dans på rosor,det är ganska jobbigt också..

Kommentera

Publiceras ej